Čekejte prosím...
Zboží bylo vloženo do košíku
pokračovat v nákupu do košíku

Reklamace

Jak jednoduše reklamovat zboží, které jste u nás zakoupili a nefunguje?

 

  • Nejrychlejší způsob je přijít s ním zpět na naší prodejnu, kde jste zboží zakoupili. Sepíšeme reklamační protokol a reklamaci vyřídíme. Nezapoměňte s sebou přinést také doklady o koupi zboží. U sekačky nemusíte nosit sběrný koš.
  • Zboží můžete případně odeslat na naší adresu k reklamaci a opravě. V tomto případě zboží zašlete na adresu:

 

Zahradní technika, sporttestery Garmin a Polar

KOBRAS RUNLAB s.r.o.

Chlumecká 1502

Praha 9

19800

 

Zboží prosím pečlivě zabalte, aby nedošlo při přepravě k jeho poškození. Pokud jsou ve výrobku nality nějaké provozní kapaliny, před odesláním je z výrobku vylejte a tuto informaci na výrobek zřetelně vyznačte. K výrobku přiložte dokumenty potřebné k vyřízení Vaší reklamace-prodejní doklad, záruční list, podrobný popis závad.

 

  • Pokud budete zboží reklamovat, myslete prosím na to, že by bylo fajn, kdyby třeba ze sekačky neodpadávali kusy nalepené trávy, na kolečkách sekačky nebyli rozježděné výkaly Vašeho psa. Jsou to drobnosti ale ušetří to čas, který pak můžeme věnovat rychlejšímu vyřízení Vaší opravy.
  • Můžete se případně obrátit na některý ze smluvních servisů výrobku, který jste u nás zakoupili. V tomto případě se jedná o následující kontakty:

 

Zahradní technika STIGA

https://www.stiga.com/cz/vyhledat-prodejnu

 

Zahradní technika AL-KO

https://www.al-ko.com/shop/cz/servicelocator/

 

Každou reklamaci řádně vyřešíme. Je naší snahou vše řešit v co nejkratší době. Víme, že reklamační proces není pro nikoho příjemný, pro Vás a ani pro nás.